Cumu trasferisce a torta da u turntable à a tavola di torta?

A finitura di una torta hè una cosa eccitante, soprattuttu quelli cakes customizati.Averete a vostra torta cun cura.Forsi hè solu una cosa assai sèmplice in l 'ochji di l 'àutri, ma solu quelli chì participà in lu pirsunamenti People, quelli chì sò in lu pò apprezzà a difficultà, o u piacè.

Allora ci hè un passu estremamente impurtante è chjave in u prucessu di mette a torta, chì hè di mette a torta da u turntable à u stand.Questu hè chjave perchè l'ultimu cosa chì vulete hè di sguassate a torta sè stessu prima ch'ella sia davanti à l'altri!

https://www.packinway.com/gold-cake-base-board-high-quality-in-bluk-sunshine-product/
tavola rotonda per torta
tappetino antiscivolo per torta
tavola rotonda per torta
mini tavola di basa di torta

Allora cumu si trasferisce perfettamente una torta?

Allora i seguenti passi è dettagli sò assai critichi.Spergu chì sarete chjaru quandu avete vistu questi pochi passi.

Prima, assicuratevi chì a torta hà una basa solida, per esempiu, pudete aduprà cake board / caketavola di basa / circhiu di tortadi diversi materiali o spessori.Questu hè assai impurtante, nantu à a scelta di a tavola di torta ghjustu, pudete riferite à i seguenti punti.

Certi principianti seranu cunfusi quandu sceglienu una tavola di torta perchè ci sò parechji stili di tavule di torta in u mercatu..

Prima da l'introduzione di u materiale di a tavola di torta

Prima di tuttu, avemu bisognu di capisce brevemente ciò chì i materiali è i grossi cake boards anu, è cumu sò appiicati?

Cake base board - cù materiale ondulatu

A tavola di torta di stu materiale hè assai fina, largamente usata è assai prezzu.

Pò esse usatu per tene picculi pasticci, cupcakes, o in u fondu di pasticci multi-layer per sustene ogni strata, perchè u materiale hè relativamente magre, cusì quandu sò posti à mezu à a torta di strati di torta serà assai invisibili, sò assai magre cusì ùn pò micca vede a so esistenza in u mità, è ponu ghjucà un rolu assai bonu senza distrughje a struttura di a torta.

U svantaghju hè chì stu materiale hè assai magre, per quessa ùn pò micca sustene i pasti pisanti solu, è ùn pò micca esse usatu per trasfirià pasti pisanti.Allora pudete bisognu di più tavulini di torta di diversi materiali è spessori.

Tavola di torta - cù cartone rigidu / materiale di carta grigia

U gruixu di stu materiale hè in generale 2mm 3mm 5mm, è u materiale hè più duru di carta ondulata, cusì pò sopportà torte pisanti, è pò suppurtà almenu 10kg per u trasferimentu di torta.U materiale di a superficia hè foglia d'aluminiu, in generale ci sò diversi culori per sceglie, è u materiale hè impermeabile è resistente à l'oliu.A so superficia hè tagliata, se vulete esse più resistente à l'oliu è à l'acqua, pudete sceglie u bordu avvoltu, chì serà ancu più bellu.

Cake drum-cun materiale di carta ondulata

U spessore cumuni di u tamburinu di torta hè di 12 mm.I so bordi sò spartuti in bordu lisu è bordu avvoltu.Se ti piace un bordu più lisu, pudete sceglie un bordu lisu.Perchè u bordu di u materiale avarà arrughe, micca assai bella. U so materiale hè foglia d'aluminiu è poi vene cù mudelli diffirenti.Generalmente utilizatu per scatuli di torte nuziali relativamente grandi è torte multi-strati.

Tavola MDF - cù tavola di masonite

U tavulinu MDF hè u più grossu di tutti i materiali, è a so durezza hè equivalente à u legnu, per quessa hè assai adattatu per u trasportu di torte multi-strati grossi è pesanti.Inoltre, u bordu di u bordu hè assai lisu, cusì u bordu di u bordu serà lisu senza troppu arrughe, chì hè bella.È pudete ancu stampà persunalizatu diversi mudelli è culori.

tavole per torte in mdf di china

Tuttu u tavulinu di torta pò esse persunalizatu cù un culore diversu o un mudellu. Se vulete mette u nome di a panetteria nantu à a tavola di torta, allora serà un modu assai bonu per prumove a vostra panetteria è una grande publicità.

Questi tavulini di torta ponu esse truvati in linea o in i magazzini di imballaggi di panetteria.Se vulete cumprà tavulini per torte in quantità chjuche è à un prezzu più prezzu, pudete truvà in a cumpagnia di imballaggio di panetteria Sunshine.Semu un fabricatore è pudemu furnisce a tavola di torta cù un picculu MOQ.

Furnemu un serviziu di prudutti di panetteria one-stop, è pudemu ancu persunalizà i prudutti cù a vostra cumpagnia è u logu di a tenda per voi, sempre chì pudete pensà à questu, pudemu fà.

Step Two, assicuratevi chì a torta hè fridda

Avete bisognu di assicurà chì a vostra torta hè in u statu congelatu, prima di trasfurmà a torta, assicuratevi chì a torta hè ben friddu, vulete mette in u freezer per 30 minuti o più.Questu mantene a superficia di u buttercream liscia è ferma in modu chì si toccu a superficia di a torta durante u trasferimentu, ùn avete micca facilmente impronte digitali è danni à a superficia di a torta.

Step Three, Riscalda a Spatula

Una volta chì a torta s'hè rinfriscata, passate una spatula angulata sottu acqua calda per uni pochi sicondi, poi asciugate bè cù una toalla.Una spatula riscaldata vi darà un bordu lisu mentre fate a torta.

Sunshine furnisce tutti l'attrezzi di panetteria per chì pudete cuntrollà tutti quì.

Passu Quattru, Rilascia u Torta Da u Turntable

Avà chì a spatula hè calda, trascinate nantu à u fondu fondu di a torta per caccià da u turntable.Vulete mantene a spatula u più vicinu è parallela à u turntable quant'è pussibule per chì u fondu di u fondu di a torta hè pulita.Quandu si gira, u sigillu trà u brioche è u turntable serà liberatu cumplettamente.Quandu avete tutta a torta cotta, utilizate una spatula per elevà a parte sottu di a torta.

Passu Cinque, move a torta

Alzate delicatamente un latu di a torta cù una spatula è trascinate una manu sottu à a torta.Eliminate a spatula è mette a vostra manu libera sottu à a torta è lentamente alzate.

Quandu avete a torta nantu à u stand, abbassate delicatamente a torta è alzate un latu di a torta per rotà a torta intornu à induve vulete.Allora, trascinate a spatula angulata in daretu, abbassendu delicatamente i bordi di a torta, è sguassate a spatula.

Infine, pudete verificà l'integrità di a torta è fà riparazioni. U sopra hè un passu assai simplice, soprattuttu per pruvà a nostra pacienza..Se vulete sapè di più nantu à l'imballu di panificazione è di pane, tene un ochju per più sorprese cù a nostra pruduzzione in corso!

Sè vo site in affari, pudete piace


Tempu di Postu: Feb-21-2023