Cume fà una scatula per cupcake di Pasqua?

tavola di torta

A Pasqua hè una festa piena di gioia è di celebrazione, è a ghjente spessu esprime i so desideri à i parenti è l'amichi scambiendu rigali.È fà una squisita scatula di cupcake di Pasqua ùn pò micca solu mette torte diliziose in a scatula di cupcake di Pasqua cum'è un rigalu per l'altri, ma ancu dimustrà a vostra creatività è u core.Questu articulu vi mostrarà cumu fà una stupenda scatula di cupcake di Pasqua per aghjunghje culore à e vostre vacanze.

Part Two: Fà u Cake Box Body

Misura e dimensioni di cupcake: Prima, utilizate una regula per misurà a lunghezza, a larghezza è l'altezza di a vostra torta.È assicuratevi chì vulete mette parechji cupcakes in a scatula.Questu vi aiuterà à determinà a dimensione di cartone chì avete bisognu per assicurà chì a torta s'adatta cumplitamenti in a scatula.

Fate u fondu di a scatula: Utilizendu un lapis è un regnu nantu à a carta, fate un quadru o rectangulu ligeramente più grande chì a dimensione di u fondu di a torta.Allora, aduprate forbici per tagliate u cartone in a forma chì avete disegnatu.

Fate i quattru lati di a scatula: Disegnate quattru forme di striscia longa nantu à u cartone secondu l'altezza di a torta.A durata di sti strisce deve esse uguali à a circunferenza di a scatula è a larghezza deve esse ligeramente più grande chì l'altitudine di a torta.Allora, aduprate forbici per cutà sti strisce longu.

Cartulina plegata: Aduprate una regula è un lapis per marcà e linee di piegatura ugualmente spaziate longu u bordu di ogni striscia.Queste linee di piegate vi aiuterà à plegà u cartone in i quattru lati di una scatula.Assicuratevi chì e linee di piegatura marcate sò chjaramente visibili nantu à u cartone.Allora, piegate u cartone nantu à queste linee di pieghe per furmà i quattru lati di a scatula.

Attach the bottom to the four sides: Apply a cola o aduprate tape à i quattru bordi di u fondu di u cartone, dopu aghjunghje i bordi di i quattru lati à i quattru bordi di u fondu.Assicuratevi chì a scatula hè in forma solida è e cunnessione sò strette.

Terza parte: Fà u Coperchiu di a Cake Box

Parte 1: Cunfirmà u stile è preparanu materiali

Decide nantu à u disignu: i scatuli di cupcake di Pasqua ponu vene in una varietà di disinni diffirenti, cum'è coniglietti, ova, fiori, è più.Prima di cumincià à fà, determinà u stilu chì vulete è preparanu i materiali di decorazione currispundenti.

Dopu avè decisu di u stilu di a vostra scatula di cupcake di Pasqua, avete bisognu di i seguenti materiali:

Cartulina culurata o carta culurata;forbici;cola o cinta à doppia faccia;matita è righjoni;alcune decorazioni cum'è nastri, stickers, etc.

Assicuratevi chì questi materiali sò tutti adattati per u cuntattu cù l'alimentariu per mantene a torta sicura è igienica.

Utilizendu un regnu è un lapis, misurà un quadru pocu più grande nantu à u cartone, cù i lati più longu chì u quadru di fondu;

Aduprate forbici per tagliate a cartulina in quadrati un pocu più grande.

Nantu à tutti i quattru bordi di a carta, plegate un bordu in l'internu, questu serà u bordu di a tapa.

Fixà i quattru bordi cù cola o cinta doppiu, è a tapa di a scatula di torta hè pronta.

Quattru parte: Fà e carte interne per i Cupcakes

tappetino antiscivolo per torta
tavola rotonda per torta
mini tavola di basa di torta

Determina a dimensione di i vostri cupcakes: Prima avete bisognu di sapè u diametru è l'altitudine di a vostra basa di cupcake per pudè sapè quantu hè grande un burato tondo chì avete bisognu di mette i vostri cupcakes.

Fate i buchi tondi: secondu u diametru di i cupcakes, tagliate i buchi tondi nantu à u cartone chì sò 0,3-0,5 cm più grande di u diametru di i cupcakes, in modu chì i vostri cupcakes ponu intruduce. Allora tagliate 4 o 6 buchi tondi secondu à i vostri bisogni

Mettite in a scatula: Mettite a carta interna finita in a scatula di torta, è fate attenzione chì a dimensione di a carta interna ùn deve micca più di a dimensione di a scatula di torta.

Quinta parte: Decorazione di a Cake Box

Decorate cù confetti è nastri: Tagliate confetti per adattà à a dimensione di e scatuli di cupcake, scegliendu da cuniglii, ova, fiori è più in relazione cù u tema di Pasqua.Allora cola u confetti à a scatula è assicuratelu cù a cinta per fà a scatula di cupcake ancu più culurita.

Modelli dipinti a manu: Se tenete certe cumpetenze di pittura, pudete aduprà pinzelli culuriti è strumenti di pittura per disegnà qualchi mudelli simpatici nantu à i scatuli di cupcake, cum'è coniglietti, uccelli, ova, ecc. nantu à a scatula per dà un effettu artisticu unicu.

Fiocchi è Decorazioni di Nastri: Attaccà belli archi cù nastri culuriti o streamers è incollali à a cima o à i lati di e scatuli di cupcake.In questu modu, a scatula di cupcake pare più raffinata è elegante.

Decorazioni supplementari: In più di alcuni decorazioni regularmente tematiche di Pasqua, pudete ancu cunsiderà aghjunghje altre decorazioni, cum'è piume, perle è strass.Incollali à a scatula di cupcake è fiducia per creà a vostra propria scatula di cupcake di Pasqua.

Sesta parte: Fà deliziosi Cupcakes

Preparate ricette è ingredienti: sceglite a vostra ricetta di cupcake preferita è preparate l'ingredienti necessarii cum'è farina, zuccheru, latte, ova, burro, etc.

Ingredienti di mischju: secondu l'indicazione di a ricetta, combina a farina, u zuccheru, u latti, l'ova, u burro, etc. è mischjà bè, assicuratevi chì ùn ci hè micca particelle secche.

Riempite i tazzi di carta: Pour a pasta mixta in i tazzi di carta, riempiendu circa 2/3 di a so capacità per permette u spaziu per a torta per espansione.

Per coce i cupcakes: Pone i cupcakes ripieni in u fornu preriscaldatu è fate per u tempu è a temperatura indicati in a ricetta.Assicuratevi chì a torta hè tutta coccia è hà un aspettu marrone d'oru.

Raffredda è decorate: Pone i cupcakes cotti nantu à i rack di rinfrescamentu è lasciate rinfriscà completamente prima di aghjunghje più culore è texture cù toppings cum'è ghiaccio, salsa di cioccolatu, caramelle culurite è più.

Settima parte: Metà i Cupcakes in a Scatola

Pone i cupcakes: Pone i cupcakes in i pani di cupcake, assicurendu chì i pasticci sò stabili.Pone i coperchi di cupcake nantu à i pasticci, assicurendu chì i scatuli sò cumpletamente chjusi.

Assicurà a scatula: Pudete aduprà a cinta o stringa per assicurà a scatula per pudè trasportà facilmente.Pudete ancu aghjunghje una carta di vacanze cù i vostri auguri.

I scatuli di cupcake sò avà cumpleti!Pudete rigalu à l'amichi, a famiglia o invitalli à a vostra festa di Pasqua è sparte sta delizia è a creatività cun elli.

Creazione di scatuli di cupcake di Pasqua: sparte l'amore è a creatività sta stagione di vacanze

Creendu belli scatuli di cupcake di Pasqua, ùn pudete micca solu divertisce à fà, ma ancu dà à qualchissia un rigalu di vacanze creativo.Fà e vostre propiu scatuli di cupcake di Pasqua hè più cà un artisgianatu, hè un modu per dimustrà l'amore è a creatività.Utilizendu materiali simplici è a vostra creatività, pudete creà una scatula di torta persunalizata per fà a vostra Pasqua più speciale.Sia cum'è un rigalu o cum'è un cuntainer per i cupcakes in una festa, sti scatuli di cupcake aghjunghjenu più gioia è gustosa à e vostre vacanze.Venite à fà a vostra propria Scatola di Cupcake di Pasqua!Spergu chì sta guida vi aiuta à creà stupente scatuli di cupcake di Pasqua è aghjunghje un trattatu speciale à e vostre vacanze.Vi pregu una maravigliosa Pasqua!

Sè vo site in affari, pudete piace


Tempu di Postu: Settembre-01-2023