Cumu decorate una scatula di cupcake?

A torta hè un mustarticuluin a vita di a ghjente,avemu dettu, uA bona vita hà bisognu di torta dolce per currisponde.Allora ci sò altristilidilutortaeccettu luu solitu torta d'anniversariu?A risposta hè sì! I pasticci venenu in diversistili, cum'è torte d'anniversariu tondi, in forma di cori, quadrate, cupcakes di diverse forme, torte di stagno, rotuli svizzeri, dolci è cusì.Ogni tipu di torte porta bellezza è dolcezza à a nostra vita.Allora oghje, parlemuciò chì hècupcakes è cumu decorareluscatuli di cupcake.

https://www.packinway.com/gold-cake-base-board-high-quality-in-bluk-sunshine-product/
tavola rotonda per torta
tappetino antiscivolo per torta
tavola rotonda per torta
mini tavola di basa di torta

Cosa hè un cupcake?

I cupcakes sò generalmente fatti per versà a pasta in u forru di cupcake, è poi coce in u fornu per fà un embrione di torta in forma.Dopu questu, l'embriione di torta hè decorata cù dolci culuriti, frutti freschi, crema, biscotti, macarons,eccetera.Pò esse ancu decoratu cù una piccula tortatoppers.Ognunubellacupcake face chì a ghjente vole manghjà à prima vista.

Di sicuru, una bella cupcake hà bisognu di una bella cupcakescatulaper decorate, cusì chì tipu di cupcakescatulaavemu aduprà per mette i nostri cupcakes ?Cumu pò esse decoratu per fà più attraente?

Prima di tuttu, i nostri cupcakes cumunimenti usati anu 1 buche, 2 buchi, 4 buchi, 6 buchi, 12 buchi, 24 buchi, qualchì volta ci saranu 8 buchi è 9 buchi, secondu stili differenti è esigenze di i clienti.

I più cumuni chì avemu sò dui.L'one hè fattu di cartone biancu cù una piccula finestra nantu à a tapa.L'altru hè pura trasparente, cù un paperinseriscidentrua scatula.

Chì sò i tipi di cupcakes?

U let parlemu di u primu tipu di scatula di cupcake di carta.In generale, hà dui tipi di struttura.

U primu tipu hè a scatula di fibbia.A tapa di solitu hà un clasp cù u corpu di a scatula, chì pò esse fissatu strettu.Se vulete fà vedesmegliu, pudete cunghjuntà cù qualchi stickers di ringraziu o stickers di logò.Di sicuru, pò ancu esse decoratu cù ribbon, chì hè portable è bella.

U sicondu tipu hè una scatula appiccicosa.Quandu avete ricevutu, a so struttura hè digià furmatu.Basta à apre è mette a carta in a tazza di carta.Ma hè ancu un pocu più caruchè a fibbia.Questu pò ancu esse decoratu cù stickers o nastri.

Di sicuru, pudete ancu stampàa scatuladirettamente, stampendu u vostru mudellu o logu apposta, rosa, blu, rossu, neruecc sò dispunibuli.A scatula di tazza di carta pare assai luminosaquandu sò stampati cù belli culori.

L'altruunuhè una scatula di cupcake trasparente.U so corpu di scatula hè fatta di PET trasparente.Pò esse usatu cum'è porta laterale per mandà a carta interna è u cupcake in a scatula.Inoltre, ypudete ancu fàas 2-in-1stile, mette una coperta grande nantu à a cartainserisciè assicuratelu cù una cinta.Circa stu tipu di scatula, ci sò diverse scelte di altezza, 10cm è 14cm, chì ponu risponde à i bisogni di diversi cupcakes.Certi pasticci sò decorati cù alta decoru, perchè anu bisognu di altuerscatuli per currispondenu.

Circa l'internu di a scatula di cupcake

In quantu à a carta interna di a scatula di tazza di carta, pudemu ancu fà diverse forme.Certi clienti cum'è a forma di u sole, certi clienti cum'è i buchi di limonu, certi clienti piacenu i buchi tondi simplici, è ancu certi clienti utilizanu tazzi di carta quadrati.Pudemu ancu fà direttamente a carta interna in un quadru, core o triangulu.Soddisfà i vostri diversi bisogni.Hè ancu una bella manera di decorate una scatula di tazza di carta.

Circa l'apparizione di a scatula di cupcake

In quantu à l'apparizione di a scatula di tazza di carta, pudemu ancu fà assai dicurazioni.Pudemu fà u portatile, chì risparmia i soldi di u saccu è hè cunvenutu per i clienti per piglià.Inoltre, a so finestra hè nantu à u latu, cusì i clienti ponu vede direttamente a torta in l'internu, chì hè più attrattiva.Di sicuru, pudete puru aduprà una stringa in manu per fà manichi, o ligami nastri in diversi culori.Hè un grande rigalu per dà à un amicu o per ricumpinsà sè stessu.

Per via, ci hè un altru disignu speciale chì deve esse mintuatu nantu à i scatuli di cupcake, hèunicu stratu o ancu scatuli di cupcake multistrati.

Hè tondu è pò esse fattuassingola, doppia o tripla.U diametru pò ancu sceglie, pò fà un diametru di 18 cm, diametru di 22 cm, diametru di 26, pò esse fattu in 3 buchi, 5 buchi, 6 buchi, 7 buchi è cusì.Wchì scontrae diverse esigenze di i clienti.

Pudete imagine chì, wallora avete bisognu di gode di u tè dopu meziornuu vostruamichi, pudete sceglie scatuli di cupcake di diverse dimensioni secondu u numeru di persone.Pò esse ancu una grande torta tonda nantu à a prima capa è un cupcake chì principia da a seconda capa, secondu chì avete o micca pigliatu l'internu.

In più, si pò dinù esse fatta cù portable, più còmuda.

Hè assai populari in u mercatu di pocu tempu, soprattuttu per i Stati Uniti, Messicu, Africa, etc., è pudete fà qualchi fiori o palle per decorà quellu, chì farà più bella è attrattiva.

Sè avete più idee per decorazioni di scatula di torta, sentite liberu di sparte cun SunShine Packinway.

Per riassume, ci sò parechje manere di decorate scatuli di cupcake, cum'è bronzing, stamping logo, incollate stickers preferiti, decorate cù archi o nastri., seguiti falsi, picchi di palle, toppers di torta, ancu pudete persunalizà u saccu di carta per decorate a scatula. In più, i scatuli di cupcake ponu ancu essedecoru cù carta culiners di pcakedi diversi culori è materiali.Diversi stili diliners per cupcakepò avè effetti diffirenti.Fogliu d'aluminiufodera di cupcakepare più strutturata, cartafodera di cupcakevene in una varietà di culori belli, ancu assai amichevuli di l'ambiente.Questi ponu esse tutti bè decorati in scatuli di tazza di carta.

Sì avete più idee nantu à cumu decorate a scatula di cupcake, site benvenutu per sparte cunSunShine Packinway.Semu disposti à persunalizà a vostra scatula di cupcake specifica per i vostri bisogni,Sè avemu più novu disignu, simu disposti à sparte cun voi ancu.WSpergu ancu di decorate megliu a scatula, perchè u cupcake adorable pò esse amatu da più persone.

Pudete bisognu di questi prima di u vostru ordine

PACKINWAY hè diventatu un fornitore unicu chì offre un serviziu cumpletu è una gamma completa di prudutti in panificazione.In PACKINWAY, pudete avè prudutti persunalizati in relazione à a panificazione, cumpresi ma micca limitati à stampi di panificazione, arnesi, decorazione è imballaggio.PACKINGWAY mira à furnisce servizii è prudutti à quelli chì amanu a panificazione, chì si dedicanu à l'industria di a panificazione.Da u mumentu chì decidemu di cooperà, cuminciamu à sparte a felicità.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Mar-15-2023