Cumu assemble una scatula di cupcake?

L'assemblea di scatuli di cupcake hè relativamente simplice, richiede solu uni pochi di passi.Eccu una guida passu per passu nantu à cumu assemble una scatula standard di cupcake:

Quandu avete acquistatu e merchenzie da i fornituri cinesi, ponu esse piegate è imballate, micca assemblate, avemu parechji tipi di scatuli di cupcake, per esempiu, avemu una scatula per torte à 1 buche, una scatula per torta in 2 buche, una scatula per torte in 4 buche, Scatola di torta di 6 buchi, scatula di torta di 12 buche, scatula di torta di 24 buche, queste scatole di torta anu metudi diffirenti, cusì ci saranu diversi metudi di assemblea.

Scatola per cupcake multi-taglia
scatula di cupcake trasparente

Cumu assemble?

Scatola per Cupcake à 2 buchi
Scatola per cupcake à 4 buchi
Scatola per cupcake à 6 buchi

S'ellu hè 1-hole è 2-hole, u fondu di a scatula hè buckled, cusì chì hè faciule d'assemblea, è l'assemblea pò esse cumpletata mancandu u bordu direttamente.A causa di a so piccula dimensione, sia portatile o micca, i scatuli di pasticceria 1 è 2 buchi sò incollati, ùn avete micca bisognu di troppu passi per assemble, basta incollali è aprite direttamente per compie l'assemblea. .

A scatula di torta di 4 buchi, a scatula di torta di 6 buchi è a scatula di cupcake di 12 buche sò divisi in duie categorie, una hè una scatula di cupcake assemblata:

 

Primu Passu: Pone a scatula piatta nantu à una superficia pulita è plana, u latu chì diventerà a cima rivolta in fondu.

Passu Dui: Piegate i quattru lati di a scatula nantu à e linee di piega.

Step Three: Pigliate e duie ali laterali più chjuche è plegate in l'internu in modu chì si scontranu à mezu à a scatula.

Passu Quattru: Piegate e duie ali più grande in l'internu per chì si sovrapponenu l'ale più chjuche è si scontranu à mezu à a scatula.

Passu Cinque: Inserite e tabulazioni in i slots furniti per assicurà i flaps in u locu.

 

Ci hè ancu una scatula di torta senza scontu, cumu hà assemblatu?Stu pruduttu hè ancu relativamente simplice.

Quandu u riceve hè plegatu, a scatula pop-up hè più faciule, a scatula pop-up hà 6 anguli incollati

Per u primuPassu: Flip open

Per u secondu Passu: Aprite l'Ale laterali

Per u Terzu Passu: Lasciate chì l'ale sustene, è a scatula di torta esce automaticamente

Per u Quattru Passu: Allora riempie u liner internu di a scatula di cupcake, perchè a serratura hè chjusa di novu, se ùn ci hè micca serratura, chjude direttamente a tapa di u pruduttu.

Aduprate una scaffalatura antiscivolata in u fondu di u cuntinuu per impedisce chì i cupcakes si movenu.Mettite i cupcakes in u cuntinuu perch'elli sò solu toccu l'un à l'altru à i lati.Assicuratevi chì a scatula hè abbastanza prufonda per quandu si mette a tapa, u frosting nantu à a cima di i cupcakes ùn tocca micca a tapa.

Chì ghjè una scatula d'angolo di serratura?

Hè una scatula di panetteria di cartone chì assemble cù tabulazioni intrecciate, versus utilizendu anguli incollati o scatuli pre-assemblati.

Sò dispunibuli in una larga gamma di culori, forme, dimensioni è cù o senza finestri.

Cumu sò diffirenti di l'altri scatuli?

I vantaghji di sti scatuli sò chì spedinu pianu per i costi di spedizione più bassi

U disignu hè simplice, cusì sò faciuli di fabricà, chì significa chì sò un grande valore per un prezzu bassu

Puderanu esse guardati cum'è scatuli piani, o ponu esse pre-piegate è nidificate per salvà un spaziu preziosu d'inventariu.

 

Sò più robusti è più sicuri di l'altri tipi di scatuli

 

I svantaghji sò chì anu bisognu di qualchì assemblea, è sò più tempu per custruisce

Avete bisognu di utilizà a cinta per assicurà i lati per a scatula più bella.

Allora per assemblà sti scatuli, ci sò 3 passi principali

Per u primuPassu - Crease i pannelli prima di plegà.Questu serà più faciule d'assemblea.Cresate prima i pannelli principali, dopu i tabulazioni laterali.

Per a SecunnaPassu - Lock i cantoni.Piegate a cima è inserite e tabulazioni laterali in i slot in u pannellu laterale.Hè più faciule si principia cù i cantoni più vicinu à a cerniera.

Per u terzu Passu- Tuck and Tape.Tuck the front tab in the slot on the coper, è utilizate a cinta per assicurà i lati

Puderete ancu tuck i pannelli laterali di u coperchiu à l'internu di a scatula, ma questu espone l'anguli di serratura chì ùn pare micca cusì bellu, è pudete dannà u vostru pruduttu.

Cum'è una riassunzione rapida, questu hè:

Cresce i pannelli

Lock i cantoni

Allora Tuck and tape

A vostra scatula di cupcake deve avà esse cumplettamente assemblata è pronta per l'usu.

Se a vostra scatula hà inseriti per cupcakes, inserite in a scatula prima di aghjunghje i cupcakes.

Aghjunghjite i vostri cupcakes, assicurendu chì si mettenu in i slots o cups.

Chiudi a cima di a scatula è assicuratelu in u locu cù qualsiasi tabulazione o chjusi furniti.

Se i vostri prudutti è scatuli di pasticceria ùn sò micca di stu tipu, u vostru fornitore vi furnisce i video di l'assemblea o l'istruzzioni, in modu chì pudete furnisce alcuni metudi utilizzabili, cum'è scatuli di cupcake à 1 buche, i so materiali è i metudi di assemblea Hè tuttu per a cunvenzione. è facilità di assemblea per i clienti, cusì l'ale di manca è di diritta di u disignu sò fibbiate inseme è rotate direttamente.

Se senti sempre chì si alluntarà o cascà dopu chì l'assemblea hè finita, allora u sticker di sigillatura hè necessariu.Questu sticker hè u vostru logu, è u nome di a cumpagnia è u situ web ponu esse stampati nantu à l'sticker.Un rotulu di stickers hè assai prezzu.

Pudete aduprà per un bellu pezzu dopu avè acquistatu una volta, perchè ùn site micca solu appiccicatu nantu à a scatula di cupcake, ma in altre casette di torta o scatuli di ferru.

Eccu!I vostri cupcakes devenu avà esse guardatu in modu sicuru in i so scatuli, pronti per esse spediti o almacenati.

Sceglite Sunshine Packaging Wholesale Buy Cake Board

Semu un fabricatore chì pò furnisce scatuli di cupcake, furnisce u disignu, a produzzione è a distribuzione, se vulete aghjunghje un grande spaziu di torta è cupcake box in a vostra scatula di cupcake, per piacè aduprate a vostra imaginazione è rende u vostru disignu più perfettu, lasciate chì i vostri clienti piacenu. gustu di a torta più perchè li piace u vostru disignu.

Sunshine Bakery Packaging Co,.Ltd hè un fabricatore prufessiunale di prudutti di carta, cuncintratu in decorazioni di vacanze è prudutti di carta.I clienti ponu aduprà i nostri disinni o i so propri disinni di produttu.A nostra fabbrica hà passatu l'auditu di BSCI, assicuratevi chì e merchenzie fabbricate da noi, prumettimu di pruduce cù a megliu qualità.

Producemu prudutti decorattivi per i festivali cum'è Natale, Pasqua è Halloween.

WBenvenuti à a nostra Cumpagnia.

Pudete bisognu di questi prima di u vostru ordine

PACKINWAY hè diventatu un fornitore unicu chì offre un serviziu cumpletu è una gamma completa di prudutti in panificazione.In PACKINWAY, pudete avè prudutti persunalizati in relazione à a panificazione, cumpresi ma micca limitati à stampi di panificazione, arnesi, decorazione è imballaggio.PACKINGWAY mira à furnisce servizii è prudutti à quelli chì amanu a panificazione, chì si dedicanu à l'industria di a panificazione.Da u mumentu chì decidemu di cooperà, cuminciamu à sparte a felicità.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Apr-04-2023