Crea una scatula di cupcake unica è romantica di San Valentinu

https://www.packinway.com/gold-cake-base-board-high-quality-in-bluk-sunshine-product/
tavola rotonda per torta

U ghjornu di San Valentinu hè u tempu più dolce è romanticu di l'annu, è e persone cercanu modi unichi per sprimà u so amore.Cum'è un fabricatore di cupcake, sapemu chì ci hè una grande dumanda di scatuli di pasticceria in u Valentine's Day, per quessa, simu impegnati à persunalizà a produzzione di scatuli di cupcake di Valentine's Day per scuntrà a ricerca di u romanticu di i clienti.Questu articulu vi spiegà u nostru prucessu di produzzione persunalizata per voi da trè aspetti: storia, carta è serviziu persunalizatu.

tappetino antiscivolo per torta
tavola rotonda per torta
mini tavola di basa di torta

Parte 1: E dimensioni più cumuni di tavulini di torta

E nostre dimensioni populari, e dimensioni più populari sò 8 inch, 10 inch è 12 inch, è parechji clienti urdinanu 14 inch è 16 inch.

"Cake Boards" vene in una varietà di dimensioni è forme.I cartoni di torta sottili ligeri sò ideali per a decorazione ligera chì ùn necessita micca tamburi pesanti.Sò ancu più faciuli di camuffà in u disignu è più prezzu.I carte più grossi, in particulare i tamburi d'argentu, sò ideali per i disinni di torte più pesanti è sò a basa per a maiò parte di i prughjetti.

Producemu ancu tavule per torte in una varietà di spessori, chì varieghja da a carta da 1 mm à u tamburu di 12 mm.E in certi spazii da 4 inch di diametru à un massivu 20 inch.

Permettemu di presentà à l'occasioni induve i dolci di diverse dimensioni sò generalmente pratichi è applicabili:

Tavola di torta generale di 6 inch: circa 2-4 persone manghjanu, adattatu per feste d'anniversariu, San Valentinu, ghjornu di a mamma è altre festività.

Tavola di torta di 8 pollici: 4-6 persone manghjanu, adattatu per feste d'anniversariu di l'amici, diverse celebrazioni di vacanze.

Tavola di torta di 10 pollici: 6-10 persone manghjanu, adattatu per feste di anniversariu, diverse celebrazioni di vacanze.

Tavola di torta di 12 pollici: 10-12 persone manghjanu, adattatu per feste di anniversariu, diverse celebrazioni di vacanze.

14-inch cake board: 12-14 persone manghjanu, adattatu per a cumpagnia, a riunione di classi.

16-inch cake board: 14-16 persone manghjanu, adattatu per ogni tipu di celebrazioni di medie dimensioni.

Parte 2: I culori più cumunimenti usati per i tavulini di torta

Ch'ella sia di sceglie un culore chì ti piace per abbinà a vostra tavola o di cuntrastà a vostra torta, sò sicuru chì i nostri tavulini per torte furnisceranu una vetrina perfetta per a vostra torta.A nostra cullezzione in continua crescita di tavulini per torte, tamburi per torte, carte per torte è tavulini per torte pò ancu esse persunalizati per risponde à tutti i vostri bisogni.

In più di questu, avemu una varietà di culori nantu à alcuni di i tamburi più populari, cum'è s'ellu avete bisognu di un piattu rossu per una torta di Natale o un piattu rosa per l'anniversariu di una zitella, pudemu aiutà.

Tutti i tavulini di torta chì offremu sò di alta qualità è ponu esse coperti in modu efficace cù ghiaccio è nastri preparati per fà disinni speciali.I cartoni di torta sottili ligeri sò ideali per a decorazione ligera chì ùn necessita micca tamburi pesanti.

Sò ancu più faciuli di camuffà in u disignu è più prezzu.I cartoni più grossi, in particulare i tamburi di torta, sò grandi per i disinni di torte più pesanti è sò a basa per a maiò parte di i prughjetti.È allora perchè ùn pigliate micca un mumentu per scopre tutti i servizii chì avemu da offre è s'ellu ùn pudete micca truvà ciò chì cercate, chjamateci è pruveremu à aiutà.

Truverete qualchi punti basi ligati à i diversi grossi di carte è tamburi nantu à a pagina di u produttu.Ogni tipu hà i so meriti in diversi aspetti di a decorazione di pasticceria, è strivemu à offre una varietà di dimensioni per ogni stile.

Per quale dimensione di a tavola di torta avete bisognu, se ùn site micca sicuru, pudete mandà un email per cumunicà cù a nostra squadra prufessiunale.Vi cunsigliemu prufessiunale, sicuru, tuttu dipende di u stilu, a forma, a dimensione è u pesu di a torta.A volte, una tavola di pasticceria pò esse parti di a funzione o di u disignu di u pasticceria, mentri àutri volte hè puramente funziunale è utilizatu com'è basa per a torta.I tavulini di torta sò ancu grandi per u sustegnu è ponu aiutà à ottene un aspettu prufessiunale, soprattuttu s'ellu hè a vostra attività.

Part 3: I Formi più cumuni di Cake Boards

A nostra squadra di R&D sempre crescente di imballaggi di panetteria hà avà parechje forme diverse (tonda, quadrata, ovale, core è esagonale) è a dimensione di a tavola di torta ùn pò mai esse esattamente a stessa dimensione di a torta.

Ci deve esse almenu 5 à 10 cm (2 à 4 inch) di spaziu intornu à ellu.Pudete vulete cunsiderà aghjunghje lettere o decorazioni à a vostra tavola di torta per creà a vostra propria tavola di torta persunalizata è u vostruImballaggi di panetteria stampati persunalizati.Sì cusì, hè megliu di sceglie tavulini di torta chì sò un pocu più grande di l'uriginale suggeriti per permettenu spaziu per elli.

I panini sò generalmente relativamente leggeri, cusì ricumandemu di utilizà una tavola rotonda più fina o una tavola quadrata per torta, secondu a forma di a vostra torta, in modu chì una tavola di torta più adatta pò affissà perfettamente u vostru travagliu d'arte di panificazione, per ùn affettà micca torta stessa.Hè megliu di sceglie una tavola di basa di pasticceria chì hè circa 2 inch più grande di a spugna, o forsi più grande s'ellu hè una novità o una torta in forma irregulare.

Fruitcakes pò esse pisanti, pisendu parechji kilogrammi.In questu casu, i tavulini di torta MDF sò preferiti perchè furnisce una stabilità più grande per una torta cusì pesante.In novu, avete bisognu di sceglie una tavola di torta chì hè 2 à 3 inch più grande di a torta stessu, di sicuru pudete sceglie qualsiasi forma chì ti piace, i più cumuni sò cerchiu, cori è quadru.Ùn avete micca preoccupatu di a qualità di a tavola di torta, a tavola di torta chì produciamo hè impermeabile è resistente à l'oliu.

Per esempiu, i pasticci tradiziunali di u matrimoniu sò spessu cuparti in marzipan seguitu da fondant rotolatu o ghiacciata reale, cusì tavulini di torta più grande permettenu spaziu extra per questa coperta doppia strata.I decoru nantu à i pasticci di nozze sò spessu assai dilicati, è in questu casu, utilizendu un tavulinu di torta più grande assicurarà chì qualsiasi addizzioni cumplessi nantu à i lati o i bordi di u fondu ùn si sdrughjenu o ùn sò accidentalmente sbattuti.

Sè vo site una torta in strati, chì mostra parechje torte diverse cum'è una, a dimensione dependerà di l'aspettu chì vulete.Spessu una torta in strati apparisce direttamente nantu à a riva di u piattu per disfrazà, in quale casu cumprà un piattu di a listessa dimensione cum'è a desserta cotta chì fate.

Sò generalmente un pocu più grande per chì pudete facilmente spustà quandu avete bisognu di trasportu.Se vulete chì a vostra tavola di torta sia visibile o per a decorazione, sia coherente cù e differenzi dimensionali in ogni capa.Per esempiu, per una torta di 3 strati cù torte di 6, 8 è 10 inch, ricumandemu d'utilizà tavule di 8, 10 è 12 inch per chì ogni tavola hè 2 inch più grande di ogni torta.

Sceglite Sunshine Packaging Wholesale Buy Cake Board

Sunshine Packaging offre à i partenarii mundiali una varietà di tavulini di torta per voi da sceglie.Da i tavulini di torta d'oru è d'argentu d'oru biancu è neru di u scopu generale à i tavulini di torta stampati persunalizati cù caratteristiche decorative, avemu ogni tavola di torta chì avete bisognu, semplice o persunalizata.Sia chì vulete un mudellu persunalizatu o un culore solidu, i nostri solidi tavulini per torte prutegeranu i vostri pani.

Cum'è un fabricatore di tavulini per torte, i nostri tavulini per torte ùn sò micca solu una varietà di dimensioni, forme è stili, ma ancu una varietà di opzioni di culore, da u biancu pianu o stampati persunalizati, o mudelli divertenti per feste di anniversariu, matrimonii o altre celebrazioni.

Tutti questi tavulini di torta sò ancu estremamente durable, cusì pudete esse assicurati chì i vostri prudutti di pane ponu esse spediti in modu sicuru è sicuru.

È, avemu all'ingrossu tavulini di torta per voi à i migliori prezzi scontati, a nostra selezzione hè perfetta per tutti quelli chì gestiscenu una panetteria, una pasticceria, un ristorante o altre attività di panetteria.

Pudete bisognu di questi prima di u vostru ordine

PACKINWAY hè diventatu un fornitore unicu chì offre un serviziu cumpletu è una gamma completa di prudutti in panificazione.In PACKINWAY, pudete avè prudutti persunalizati in relazione à a panificazione, cumpresi ma micca limitati à stampi di panificazione, arnesi, decorazione è imballaggio.PACKINGWAY mira à furnisce servizii è prudutti à quelli chì amanu a panificazione, chì si dedicanu à l'industria di a panificazione.Da u mumentu chì decidemu di cooperà, cuminciamu à sparte a felicità.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 29-Jan-2024