Chì sapete di e scatuli di cupcake?

Trà i nostri numerosi prudutti di imballaggio di panetteria, i scatuli di cupcake sò unu di i prudutti più populari sia per i panifici sia per i panificatori di casa.

Scatola per Cupcake à 2 buchi
Scatola per cupcake à 4 buchi

I motivi per a popularità di e scatuli di cupcake.

1. I cupcakes sò unu di i dolci più populari.I cupcakes ponu risponde à i bisogni di l'individui è l'urganisazioni multi-persona.Un cupcake permette à quelli chì piacenu i dolci, ma ùn ponu micca manghjà troppu è sò in una dieta per avè l'ingaghjamentu propiu per suddisfà i so palati.Cupcakes ponu esse fatti in una varietà di disinni, aghjunghjendu diversi elementi di designu chì i zitelli piaceranu.Un cupcake hè l'equivalente di un mini cupcake.A causa di a popularità di cupcakes, sò assai cumuni per i partiti.

2. Cupcakes sò assai portable, sia usatu in una festa o quandu avete bisognu à avè un ghjornu di famiglia, picnic cù l'amichi, etc. Pudete sempre piglià cun voi.

Cupcakes ponu esse fatti in una varietà di forme, micca solu in diversi disinni, ma ancu in i materiali utilizati per fà.I gruppi chì manghjanu varienu da l'omu à l'animali.Ci sò parechje magazzini chì facenu digià cupcakes pensati apposta per i cani.I cupcakes sò fatti cù ingredienti chì sò sicuri per i cani per piacè è diliziosi, chì hè cum'è l'alimentu per i cani, è i nostri cuccioli amati ponu gode di l'alimentariu è di a dolcezza cun noi.Perchè per parechji amanti di i cani, i cani sò a so famiglia, a so vita sana, cusì vulemu ch'elli puderanu gudiri cum'è ci sentimu cuntenti, faremu u nostru megliu per fà i nostri membri di a famiglia vive una vita megliu.Allora ci sò ancu parechji patroni di cani chì sò disposti à pagà per questu.

Chì sò e dimensioni di scatuli di cupcake?Chì sò e diffirenzii ?

A dimensione di scatuli di cupcake pò esse differenziatu da u numeru di cupcakes chì avete bisognu à riempie, in generale ci sò 2 buchi, 4 buchi, 6 buchi, 12 buchi, è di sicuru aghju ancu 8 è 9 buchi, ma micca assai cumunimenti utilizati.Meno quantità hè cunvene per i bisogni persunali, più quantità hè più convenientu per a compra di famiglia.

TL'internu di u casu di cupcake hè ancu diversu da l'internu di l'inseritu, u diametru è a forma di i buchi sò in diverse forme, pudete sceglie secondu a vostra preferenza.

In più di l'internu differenti, i scatuli di cupcake anu ancu una varietà di disinni, ci sò coperchi cumpletamente trasparenti, ci sò ancu coperchi traslucidi, ci sò quelli chì anu una manu, ci sò ancu quelli chì anu una corda in manu, ci sò stili simplici bianchi, ci sò ancu rosa rossu blu è altri culori macaron, ci sò ancu culori avanzati di carta kraft è u disignu di texture di marmura, etc.

Induve possu sceglie a scatula di cupcake ghjustu?

Se vulete immediatamente cumprà è aduprà, pudete andà in a vostra tenda di accessori di imballaggio di cupcake locale per cumprà.

Pudete ancu cumprà in ligna, induve ci sò parechje fonti è puntualità garantita, è ancu grandi stili è prezzi.Ma ricordate, avete bisognu di piglià in contu u costu di spedizione.

Se vulete furtificà in modu coerente scatuli di cupcake cù disinni è stili innovatori è vulete prezzi più efficaci è accettabili per u trasportu, allora pudete guardà a cumpagnia di imballaggio di panetteria sunshine è cunsultate cun noi è sapete chì i prezzi sò più economici è più efficaci. chè ciò chì pudete cumprà in u locu.

Cumu aduprà scatuli di cupcake?

I scatuli di cupcake sò assai faciuli di plegà, basta à mette u cupcake box flat è poi inserisce i cantoni in u snap secondu e tabulazioni nantu à a cima è avete finitu.Ci hè parechje scatuli di cupcake chì deve esse plegati, ma ci hè un disignu di scatula pop-up, chì hè digià incollatu, finu à chì riceve e merchenzie è apre, pudete aduprà.

L'inseritu in a scatula di cupcake hè amovibile, cusì pudete sguassate si ùn avete micca bisognu, è poi a dimensione di u cupcake in l'inserimentu hè regulabile, cusì se u vostru cupcake hè una grandezza grande, a dimensione di u pirtusu internu pò esse. plegatu è poi pudete mette un cupcake più grande.

Accessori chì pudete bisognu per a vostra scatula di cupcake

Liner Cupcake, ci sò materiale di carta d'aluminiu, materiale di carta greaseproof, carta d'aluminiu serà più resistente à alta temperatura è grassu, u prezzu hè simile, pudete sceglie secondu i vostri bisogni.Ci hè ancu una varietà di culori, pudete currisponde à diversi disinni.

Cake Charm, Cake Disc, Tag Gift Acrilico, materiale acrilico. Pudete persunalizà lettere o mudellu chì avete bisognu nantu à u discu di torta, cum'è un felice anniversariu,u megliu desideriu,è ogni festa speciale,oghje,Sempre più cumpratori anu bisognu di fà un topper per torta è un discu di torta persunalizatu, u MOQ di u topper di torta persunalizatu è u discu di torta hè solu 100 pezzi in l'imballu di panetteria sunshine.!Riguardu à u MOQ per a scatula di cupcake, a scatula hè solu 100 pezzi per ogni taglia, avemu mulit-size è culore per voi à sceglie.

Candela per cupcake

Avemu assai disignu per a candela, candela culurita, candela digitale, candele gradiente, candele rotanti, etc.

Sè vo circate un tali articulu è andate à cumprà quelli articuli in vendita, pudemu furnisce imballaggi persunalizati cum'è etichetta di u produttu, codice à barre, carta di manicu per l'imballu individuale.,logu di a cumpagnia, etichetta di culore ecc.Avemu furnitu assai assai cuncepimentu di imballaggi persunalizati per parechji di i nostri clienti, cusì se solu un start-up ùn pò micca sapè quale pruduttu hè populari è accettà per aghjunghje l'utilizatori, pudemu furnisce cunsiglii è suggerimenti prufessiunali.

Cum'è u disignu populari, u culore, u mudellu, avemu ancu parechji novi arrivati ​​ogni settimana,dunque s'è tù faci'Ùn vogliu mancà u produttu di nutizie, pudete abbonate u nostru magazinu in alibaba, avemu ancu un spettaculu in diretta ogni ghjornu se vulete sapè più infurmazione nantu à u nostru pruduttu,taglia, MOQ, prezzu,pudete andà à u nostru live show è mandate un missaghju.Avemu ancu sconti è qualchì cuponu in a nostra tenda,Sè vo site u nostru novu cliente, pudete ancu uttene un campione gratuitu da noi!

Pudete bisognu di questi prima di u vostru ordine

PACKINWAY hè diventatu un fornitore unicu chì offre un serviziu cumpletu è una gamma completa di prudutti in panificazione.In PACKINWAY, pudete avè prudutti persunalizati in relazione à a panificazione, cumpresi ma micca limitati à stampi di panificazione, arnesi, decorazione è imballaggio.PACKINGWAY mira à furnisce servizii è prudutti à quelli chì amanu a panificazione, chì si dedicanu à l'industria di a panificazione.Da u mumentu chì decidemu di cooperà, cuminciamu à sparte a felicità.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Apr-10-2023